Tag: intuïtie

Waarom-nemen-mensen-zichzelf-niet-serieus

Waarom mensen zichzelf niet serieus nemen

Waarom mensen zichzelf niet serieus nemen

Een van de meest opvallende dingen die ik in mijn werk zie, is hoe weinig mensen zichzelf werkelijk serieus nemen.

Dat klinkt misschien vreemd.

Want de meeste mensen nemen hun werk serieus.

Hun gezin serieus.

Hun verantwoordelijkheden serieus.

Hun afspraken serieus.

Hun verplichtingen serieus.

Maar zichzelf?

Dat is vaak een ander verhaal.

Mensen voelen dat ze moe zijn.

En gaan toch door.

Mensen voelen dat een grens is bereikt.

En zeggen toch ja.

Mensen voelen verdriet.

En drukken het weg.

Mensen voelen spanning.

En negeren het.

Mensen weten dat iets niet klopt.

En praten het goed.

Niet omdat zij liegen.

Niet omdat zij dom zijn.

Maar omdat veel mensen hebben geleerd dat anderen belangrijker zijn dan zijzelf.

Dat zorgen voor anderen belangrijker is.

Dat aanpassen belangrijker is.

Dat doorgaan belangrijker is.

Daardoor ontstaat iets bijzonders.

Mensen leren luisteren naar iedereen.

Behalve naar zichzelf.

Terwijl het leven voortdurend signalen geeft.

Via gevoelens.

Via emoties.

Via het lichaam.

Via grenzen.

Via vermoeidheid.

Via verlangens.

Via intuïtie.

Via alles wat zichtbaar probeert te maken wat aandacht nodig heeft.

Maar wanneer die signalen steeds opnieuw worden genegeerd, gebeurt er iets.

Mensen raken verder verwijderd van zichzelf.

Niet in één dag.

Niet in één week.

Maar langzaam.

Bijna ongemerkt.

Totdat iemand op een dag merkt dat hij niet meer weet wat hij zelf wil.

Niet meer weet wat hij voelt.

Niet meer weet waar zijn grens ligt.

Misschien begint verandering daarom niet met harder werken.

Niet met meer kennis.

Niet met meer begrijpen.

Misschien begint verandering met iets veel eenvoudigers.

Jezelf serieus nemen.

Je vermoeidheid serieus nemen.

Je gevoelens serieus nemen.

Je grenzen serieus nemen.

Je waarneming serieus nemen.

Je waarheid serieus nemen.

Want vaak ligt daar de eerste stap naar herstel.

Niet buiten jezelf.

Maar in de bereidheid om te luisteren naar wat er al zo lang gehoord wil worden.

Kom dichterbij je ware zelf.

Linda Krohne

Heb je vragen of wil je een afspraak, neem dan contact op. App vrijblijvend naar 0031 628311033 of mail naar linda@spirituele-coaching.nl

Ook als je nog niet weet wat het beste voor je is op dit moment, kan je gewoon contact opnemen, dan kijk ik met je mee.

 

Waarom-ben-ik-bsng-voor-de-waarheid

Waarom mensen zo bang zijn voor de waarheid

Waarom mensen zo bang zijn voor de waarheid

Mensen zeggen vaak dat zij de waarheid willen weten.

Maar in de praktijk zie ik iets anders.

Veel mensen zijn niet bang voor de waarheid.

Ze zijn bang voor de gevolgen van de waarheid.

Dat is een belangrijk verschil.

Want vaak weten mensen veel eerder dat er iets niet klopt.

Ze voelen het.

Ze zien het.

Ze merken het.

Ergens diep van binnen weten zij het al.

Toch handelen zij er niet naar.

Niet omdat zij het niet zien.

Niet omdat zij het niet begrijpen.

Maar omdat de waarheid soms gevolgen heeft.

Wanneer iemand diep van binnen weet dat een relatie niet meer klopt, ontstaat er direct een nieuwe vraag:

“Wat betekent dit voor mijn huwelijk?”

“Voor mijn gezin?”

“Voor mijn kinderen?”

“Voor mijn toekomst?”

Wanneer iemand weet dat een baan niet meer past:

“Wat gebeurt er dan met mijn inkomen?”

“Kan ik dat risico wel nemen?”

Wanneer iemand voelt dat een grens wordt overschreden:

“Wat gebeurt er als ik nee zeg?”

“Raak ik die ander kwijt?”

“Word ik afgewezen?”

En precies daar zie ik vaak de werkelijke strijd ontstaan.

Niet bij de waarheid.

Maar bij de gevolgen van de waarheid.

Daarom blijven veel mensen jarenlang in situaties zitten waarvan zij diep van binnen al weten dat ze niet goed voor hen zijn.

Niet omdat ze dom zijn.

Niet omdat ze zwak zijn.

Maar omdat verandering onzekerheid met zich meebrengt.

En onzekerheid voelt voor veel mensen onveilig.

Toch heeft het vermijden van de waarheid vaak ook een prijs.

Spanning.

Onrust.

Moeheid.

Frustratie.

Verdriet.

Boosheid.

Het lichaam dat signalen blijft geven.

Dezelfde situaties die zich blijven herhalen.

Dezelfde lessen die terug blijven komen.

Net zolang totdat iemand bereid wordt om werkelijk te kijken.

Dat betekent niet dat je direct grote beslissingen moet nemen.

Dat betekent ook niet dat iedere waarheid onmiddellijk om actie vraagt.

Maar het betekent wel dat je eerlijk mag zijn over wat je ziet.

Over wat je voelt.

Over wat je weet.

Want veel mensen besteden jaren aan het zoeken naar antwoorden.

Terwijl zij diep van binnen allang weten waar zij werkelijk naar kijken.

De waarheid heeft vaak minder kracht nodig dan mensen denken.

Het vraagt vooral moed.

Moed om te zien.

Moed om te voelen.

Moed om eerlijk te zijn.

En soms ook moed om de gevolgen onder ogen te komen.

Want de waarheid verandert je leven niet.

De waarheid laat zien wat er al was.

Misschien is dat precies waarom zoveel mensen er bang voor zijn.

Kom dichterbij je ware zelf.

Linda Krohne

Heb je vragen of wil je een afspraak, neem dan contact op. App vrijblijvend naar 0031 628311033 of mail naar linda@spirituele-coaching.nl
Ook als je nog niet weet wat het beste voor je is op dit moment, kan je gewoon contact opnemen, dan kijk ik met je mee.

 

Je-weet-het-al

Wanneer je al weet wat je voelt, maar het niet durft te geloven

Wanneer je al weet wat je voelt, maar het niet durft te geloven

Een van de meest voorkomende zinnen die ik in mijn praktijk hoor, is:

“Eigenlijk wist ik het al.”

Of:

“Diep van binnen voelde ik het al.”

Of:

“Er was iets dat ik al heel lang wist, maar ik wilde het niet geloven.”

Dat fascineert mij al jaren.

Want vaak is het probleem niet dat mensen niets waarnemen.

Het probleem is dat zij hun eigen waarneming niet vertrouwen.

Mensen voelen vaak veel meer dan zij denken.

Zij voelen wanneer iets niet klopt.

Wanneer iemand niet eerlijk is.

Wanneer een relatie verandert.

Wanneer een grens wordt overschreden.

Wanneer hun lichaam signalen geeft.

Wanneer er spanning ontstaat.

Wanneer er iets gebeurt wat aandacht vraagt.

Maar vervolgens begint vaak iets anders.

Twijfel.

Misschien beeld ik het me in.

Misschien stel ik me aan.

Misschien zie ik het verkeerd.

Misschien weet die ander het beter.

En langzaam verschuift de aandacht van de eigen waarneming naar de mening van anderen.

Dat zie ik niet alleen bij relaties.

Ik zie het bij gezondheid.

Bij familie.

Bij werk.

Bij spiritualiteit.

Bij entiteiten.

Bij negatieve beïnvloeding.

Bij vrijwel ieder onderwerp waar mensen mee worstelen.

Vaak is er ergens al een weten aanwezig.

Niet altijd een volledig antwoord.

Niet altijd een complete verklaring.

Maar wel een signaal.

Een gevoel.

Een waarneming.

Een innerlijk weten dat iets aandacht vraagt.

Toch hebben veel mensen geleerd om dat niet serieus te nemen.

Sommigen leerden als kind dat hun gevoel niet belangrijk was.

Anderen kregen te horen dat zij te gevoelig waren.

Weer anderen leerden dat autoriteiten het altijd beter weten.

Daardoor ontstaat iets opvallends.

Mensen leren luisteren naar iedereen.

Behalve naar zichzelf.

En hoe langer dat duurt, hoe verder iemand vaak verwijderd raakt van zijn eigen waarheid.

Dat betekent niet dat iedere gedachte waar is.

Niet iedere angst is een waarschuwing.

Niet iedere waarneming is volledig.

Niet ieder gevoel vertelt het hele verhaal.

Maar dat betekent ook niet dat je jezelf voortdurend moet wantrouwen.

Werkelijke groei ontstaat niet wanneer je jezelf negeert.

Werkelijke groei ontstaat wanneer je leert onderzoeken wat je waarneemt.

Wanneer je nieuwsgierig blijft.

Wanneer je blijft voelen.

Wanneer je blijft kijken.

En wanneer je bereid bent om serieus te nemen wat zich aandient.

Want veel mensen hoeven niet opnieuw te leren waarnemen.

Zij nemen al waar.

Zij moeten vooral leren vertrouwen wat zij al waarnemen.

Misschien is dat wel één van de belangrijkste stappen op weg naar jezelf.

Niet harder zoeken.

Niet meer verklaringen verzamelen.

Niet nog meer bevestiging vragen.

Maar leren luisteren naar datgene wat zich van binnen al laat zien.

Kom dichterbij je ware zelf.

Linda Krohne

Heb je vragen of wil je een afspraak, neem dan contact op. App vrijblijvend naar 0031 628311033 of mail naar linda@spirituele-coaching.nl
Ook als je nog niet weet wat het beste voor je is op dit moment, kan je gewoon contact opnemen, dan kijk ik met je mee.

 

Linda-Krohne

Vertrouwen op je intuïtie als ouder

Hoe word je een nog betere ouder?

Ik heb geleerd om op mijn intuïtie te vertrouwen door een aantal levensbedreigende situaties met mijn kinderen.

Die situaties waren echt niet grappig en leuk. En achteraf ben ik zo blij dat ik zo koppig of eigenwijs was om niet naar al die mensen om mij heen te luisteren en mijn gevoel te volgen. Echt zo blij. Het redde levens.

Dit gebeurde al snel in mijn tijd als moeder. Bij de eerste begon het al. En met elk kind heb ik andere ervaringen meegemaakt en maak ik nog steeds verschillende dingen mee. Zeer leerzaam. Niet altijd leuk.

Het allerfijnst is nu het contact met de kinderen. Geweldloos, dus geen ruzies meer. Geen getrap, geschop, geslaan, gebijt. Alles verleden tijd.

Er heerst rust in huize Krohne.

Uiteraard heb ik veel geleerd hierover, cursus gevolgd, boeken gelezen, hulp gezocht. Dat kostte mij veel tijd.

Om jou te helpen, heb ik een online training gemaakt over ouderschap. Met heel veel video materiaal. Scheelt je tijd en geld in mijn optiek. En je kunt sneller aan de slag.

Je kunt meedoen via deze link

 

Meld je aan!

Hoe word jij een betere ouder? Hoe zorg je dat je kind gaat meewerken? Hoe bereid je je kind voor op de toekomst? Ik neem je mee in het waarom en hoe!

Mijn ervaring

Linda-Krohne

Testimonials

Linda, dank!! Het was weer waardevol. Ik voel me emotioneel verlicht. Bijzonder dat ik intens verdriet voelde voor een gebeurtenis van 44 jaar geleden. En dat het nu is opgelost. Nu weet ik wat mij dwars zat! Ongelofelijk. Je bent bijzonder waardevol bezig. Ik zou dşt ook willen doen. Weet alleen niet of ik zoveel geduld en kundigheid kan kan hebben.

Ik wilde je nog zeggen dat ik laats gedroomd heb dat ik een nieuwe baan had, maar weet niet meer waar het was.

Gelukkig kom makkelijker in mn eigen energie tegenwoordig en ben ik niet meer bang te verliezen…or so it seems. Wat een mega verschil met vroeger. O.

Ontzettend bedankt weer voor vandaag! Erg bijzonder…ben er nog van onder de indruk R.

Hoi Linda, bedankt voor je bericht. Volgens mij gaat het wel de goede kant op, hoewel er nog steeds veel gebeurd. Dat hoort bij het proces lijkt me. Alle entiteiten zijn in ieder geval nog steeds weg. J.

Dank je voor t ei en de ketting (Zie Shop Facebook pagina Spirituele Coaching), mooi tasjes! Ik hoop dat ik er gelijk wat aan heb, ben s nachts onrustig, soms ook overdag. J.S.

Ok. Het proces om te blijven voelen de hele dag vind ik wel mooi en fijn. Ik merk dat ik steeds dieper in mezelf zak. Ik ben blij met je adviezen. Ik maak wel weer afspraken bij je wanneer dat kan. A.A.

Pfff de sessie komt goed binnen. Ik voel verdriet en oude pijn die eruit mag vloeien. Ik voel kracht. Maar ook veel dankbaarheid. Het stukje pijn willen voelen klopt wel en ik wil ook dat afscheid van nemen. Hoe kan ik samen met jou hulp dat afscheid van nemen. Heb je goede klopzinnen daarvoor dat ik die kan blijven gebruiken. Dank je wel voor de sessie gisteren super blij mee! Voelt super fijn om steeds meer de volledige verantwoordelijkheid te nemen voor je eigen lijf en je leven. A.

Alles lijkt in een stroomversnelling te gaan sinds de sessie. Wanneer ik voel bij mezelf en mezelf de vraag stel ik of zelf de fysieke pijn veroorzaak dan begin ik enorm te boeren. Mijn onderbewuste geeft hiermee antwoord. Hoe kan ik dit proces omkeren. Je gaf al aan dat het als gif werkt en ik wil dit gif proces stoppen en de pijn die ik mezelf toedien stoppen. Ik weet nu hoe. Dank je wel. G.Z.

Veel nieuwe informatie gekregen, het was mooi. Dank je wel. K.K.

Wauw! Ik heb echt geboeid liggen luisteren, ik was al niet bang voor de dood maar nu helemaal niet meer! N.O.

Linda ik wil graag de volgende keer weer een trance healing sessie. Dat was zo wonderlijk en fijn! Ik voel die energie en warmte nog in mij en wil graag nog een keer dat ondergaan… T.R.

Een tijd terug was ik al bij je voor een paar sessies en dacht ik het wel zelf kon. Je had al wel gezegd dat er nog patronen zaten die mij mogelijk belemmerden maar ik was eigenwijs… Nu zit ik in een dip en ik kom er zelf niet uit. Mijn gevoel zegt dat ik toch echt bezig dien te gaan met die patronen, ook al kijk ik daar tegenop. Wanneer heb je tijd? Ik ben je nu al dankbaar! J.G.

Na de eerste sessie is er zoveel voor mij verandert. Ik heb zo onwijs veel inzichten gekregen, niet te geloven gewoon. Er vallen nu dagelijks kwartjes op zijn plek en ik heb nu zoveel vragen. Mag ik die weer stellen zoals vorige keer? Ik hoop het want het helpt mij zoveel… Groet M.C.

Tijdens de soul body fusion sessie voelde ik allerlei mensen om mij heen staan in een cirkel en die gaven mij licht en liefde. Het voelde zo krachtig en mooi en deed mij veel goed. Ook trok iemand mij aan mijn handen omhoog. Na de 2e sessie kreeg ik de inzichten: leef vanuit je hart, je bent niet alleen en heb vertrouwen in jezelf dat je dingen anders kunt gaan doen. Zo mooi Linda. Ik ben je zo dankbaar hiervoor. Het verandert zoveel voor mij. Heel heel erg bedankt. Liefs G.H.

Weet niet welke energie er de laatste week is. Zit echt in een rollercoaster van verwerken, oud zeer, inzichten in patronen, herinneringen, verbanden En relaties leggen, huilen en opruimen. Vandaag echt grote stappen gemaakt. Doordat je mij EFT hebt geleerd, kan ik nu alles verwerken en loslaten. Ik ben je heel dankbaar! ” M.W.

Het is een stuk minder geworden. Dank je wel voor je hulp gisteren. Ik ben het inderdaad zelf die zegt dat ik iets niet goed doe. Maak het mijzelf lastig. En vul dan in wat anderen van mij vinden. Het huiswerk zal ik gaan doen om mij nog beter te voelen. Dank je wel! G.H.

Update ?..vannacht niet in slaap kunnen komen ook al was ik relaxed. Vanochtend geklopt op mn lichaam is moe, van alles met mn lichaam in ieder geval. Kwam ik uiteindelijk op ik vertrouw mn lichaam niet. Ik heb mn lichaam niet nodig en toen brak de boel. Ik ging terug naar geboorte en omdat mn broer er niet was vond ik dat ik mn lichaam ook niet nodig had. En daarom zorg ik er zo slecht voor. Ik ben verder gegaan met waar we gebleven waren en dat heeft gewerkt. Er kwam veel uit zeg, dat had ik niet verwacht. Ben nu heel erg moe en bedeesd maar vredig. Ik ga zo een wandeling maken want ik voel mij goed, lang geleden dat ik doet voelde. ..ik ben weer terug op aarde. Ik heb dit gevoel gemist..te leven. Het is ongelofelijk. Intens dankbaar dat ik jou ben tegengekomen. R.O.

Alle dankbaarheid voor jou Linda. Heb geen woorden, maar ergens ben ik me ervan bewust dat heel veel kan ontwikkelen. Dankjewel voor dat inzicht. ? B.B.

Hoi Linda, bedankt voor de inspirerende dag, ik vond het erg fijn. De middag vond ik wat uitdagender omdat ik wat vermoeid was. Zou graag nog wat meer willen weten over de energie in ons huis en wat we er aan kunnen doen (buiten het reinigen is er wellicht nog wat anders waar je ons misschien mee kan helpen)?
De entiteitendag vind ik ook interessant, daar ben ik ook graag bij aanwezig.
Mooi om je zo in je kracht te zien Linda! Fijn om je als gids in de buurt te hebben. Lieve groet, uiteraard ook aan Ben.?❤? J.G.

Super bedankt weer. Voor vanmiddag!! Haha ben wel kapot☺. En je hebt het weer voor elkaar gekregen om me flink aan het janken te krijgen. Dat laat ik anderen eigenlijk nooit zien?. Ik was nog even met jou andere opmerking tijdens de sessie bezig die ik niet kon plaatsen en vroeg het mezelf af. Weet je wat er gebeurde, er kwam in mijn kamer een super mooi wit paard met vleugels voorbij lopen en toen wist ik het☺??Zo voel ik me momenteel ook. Sterk??Ik voel ook dat ik aan het transformeren ben. Er verandert veel en sta soms met mijn ogen en oren te klapperen?. Heel erg bedankt! W.W.

Ja, ? het was helemaal goed gegaan. Dank je wel. Was een fijne sessie. N.H.

Lieve lieve lieve Linda, wat een prachtige sessie vanmiddag. Het lijkt wel of er zoveel op zijn plaats valt. Ik krijg gewoon antwoorden op van alles. Dank dank dank dat je dit met mij wilt beleven en begeleiden. N.V.

Hoi Linda, ik heb een nieuwe baan! Ik weet niet of het voor de hele lange termijn is. Maar voor nu echt super, iig 2017. Ondertussen ga ik verder aan de slag met mijn andere dromen/wensen qua werk/praktijk. Dit wilde ik even delen. Groetjes L.H.

Sinds ons contact denk ik vaak terug naar een moment van mijn basisschoolperiode. Ik stond langs het schoolplein. Ik keek naar mijn schoolgenootjes die aan het spelen en rennen waren over het schoolplein. Ik voelde me anders, ook wel eenzaam. Maar ik dacht erg sterk: als ik later groot ben dan zullen ze me wel vertellen dat ik heel bijzonder of een prinses of een engel ben…….. Die herinnering is nooit verdwenen en het voelt nu alsof ik nu ‘groot ben’. Liefs L.H.

Beste Linda, hartelijk dank voor het gesprek van woensdag. Ik ben een stuk relaxter. Op het werk wel weer veel meegemaakt, het wordt erg anekdotisch. Ik kan er nu gelukkig beter mee om gaan. K.

Was mooie sessie vanmorgen. Het moet allemaal nog even indalen bij dochterlief. Ze heeft moeite met toegeven dat er nog veel onverwerkte emoties zitten, maar vooral met het entiteiten-verhaal. Maar ze vond het ook wel weer bijzonder dat jij alles zo goed kon benoemen naar haar toe, wat er zit. Hopelijk pakt ze het nu op en gaat ze er mee aan de slag. Kleinzoon vertelde nog dat hij de praatmevrouw een mooie mevrouw vond haha. Heel erg bedankt Linda voor je hulp. I.G.

Ik merk dat ik voel dat dit een oud stuk is en dat ik er beetje down van wordt maar er niet in moet blijven hangen maar dat dit bij toen hoort, dus als ik straks stop ik NU me weer gewoon goed wil voelen en dat het opruimen is.Wel fijn om nu eindelijk die gevoelens er te laten zijn. Ook als is het veel. Ik merk dat ik beter kan voelen, nu dus er doorheen voelen, waar het zit, dat het niet erg is en er mag zijn en zijn functie heeft gehad maar dat het nu tijd is om het los te laten. Dat is mooi ✨Komt allemaal wel goed met mij weet ik nu. Ben blij dat ik er nu zo goed mee aan de slag ben. En jouw/jullie hulp is zo enorm fijn! Dankbaar voor ?✨ I.G.

Ik reintegreer nu 2x 2upw. Geen stress, deadlines of ad hoc taken en zo. Elke keer als ik van mijn werk kom komt er in de auto al een ontlading op gang in de vorm van tranen en daarna ben ik moe. Heb ik echt tijd nodig bij te komen. Had vanmiddag een workshop Qigong in het Banyan Centre, maar die heb ik net afgezegd. Een vreemde omgeving met onbekenden trek ik nu niet. Ik weet nu beter hoe hiermee om te gaan. Ik neem letterlijk afstand vd plek waar mensen verwachtingen van me hebben en ik ws zelf ook verwachtingen heb tav mezelf. Alsof ik weer kan ontspannen. Mezelf kan zijn. Ga op mijn intuïtie/eerste gevoelens af, maar soms wil ik die nog niet direct accepteren, haha! De steen turquoise werkt heel sterk voor mij. En H’o ponopono is een houvast. Helpt om zaken ‘aan te pakken’. Tot binnenkort Linda, als ik vastloop kom ik weer even langs, want dat helpt enorm. H.G.

 

Linda-Krohne

Linda

OVER LINDA KROHNE

De taal van licht, waarheid en zuivere bewustwording.

Mijn naam is Linda Krohne.
Ik begeleid al meer dan tien jaar mensen in diepe innerlijke transformatie, het oplossen van blokkades, energetische zuivering en het herstellen van hun levenslicht.

Ik werk niet oppervlakkig.
Niet met trucjes of affirmaties.
Niet met spirituele omwegen.

Ik werk zuiver, eerlijk en precies —
met aandacht voor wat wérkelijk speelt in iemand.

Mensen komen bij mij omdat ze voelen dat er iets dieper zit dan wat ze zelf kunnen bereiken. Ze lopen vast, nemen energie van anderen over, raken overweldigd door emoties of verliezen zichzelf in relaties, werk of patronen.

En toch…
voelen ze dat er in hen een licht is dat weer vrij wil komen.


Wat mensen zo vaak tegen mij zeggen

“Jij bent de enige die écht eerlijk tegen mij is.”
“Bij jou voel ik rust en waarheid.”
“Niemand benoemt wat jij benoemt.”
“Mijn hoofd snapt het niet, maar mijn ziel wel.”

Dat komt omdat ik precies zie, voel, hoor en weet waar iemand vastzit
en daar zonder oordeel licht op schijn.

Ik ben niet bang voor de schaduw.
Ik ben niet bang voor waarheid.
Ik ben niet bang voor wat mensen diep vanbinnen dragen.

Want alles kan helen wanneer het gezien wordt. Daarom ben ik goed in het oplossen van zware problematieken.


Mijn unieke werkwijze: werken op vier niveaus tegelijk

Waar de meeste coaches, therapeuten of healers één laag behandelen, werk ik altijd op vier niveaus tegelijk, omdat echte heling en transformatie alleen gebeurt wanneer het hele systeem meebeweegt.

Deze vier niveaus vormen samen jouw totale bewustzijn:


1. Het Fysieke Niveau

Het lichaam draagt alles wat nooit verwerkt is.
Daarom kijk ik naar:

  • spanning in het zenuwstelsel

  • fysieke klachten die maar terug blijven komen

  • overprikkeling en vermoeidheid

  • ademhaling, buik, keel, bekken

  • wat het lichaam “vastzet” of “vasthoudt”

Het lichaam liegt nooit — het toont precies waar transformatie wil beginnen.


2. Het Emotionele Niveau

Onderdrukte emoties blijven energie vasthouden.

Hier werk ik met:

  • oude pijn

  • verdriet dat nooit ruimte kreeg

  • boosheid die onderdrukt werd

  • pleasen, aanpassen, onzichtbaar worden

  • loyaliteit aan familie of verleden

Wanneer emoties mogen stromen, ontstaat verlichting.


3. Het Mentale Niveau

Hier bevinden zich overtuigingen, controlemechanismen en overlevingsstrategieën.

Ik werk met:

  • perfectionisme

  • angst voor fouten of afwijzing

  • verwachtingen van anderen

  • “ik moet…” en “ik mag niet…”

  • innerlijke druk en zelfkritiek

Wanneer de geest ontspant, ontstaat helderheid en richting.


4. Het Energetische & Spirituele Niveau

Dit is de laag waar veel mensen het meest last van hebben, maar die het minst begrepen wordt.

Hier gaat het over:

  • energie van anderen meenemen

  • energetische verstrengeling

  • entiteiten en zware energie

  • gevoeligheid zonder bescherming

  • verlies van innerlijk licht

  • verbinding met je ziel en hogere bewustzijn

Ik werk hier zuiver, veilig en zonder openingen.
Geen woorden, geen hocus pocus —
maar afgestemd en precies wat jouw systeem aankan.


Waarom dit zo diep werkt

Omdat alle vier niveaus altijd met elkaar verbonden zijn.

Een energetisch probleem heeft een emotionele oorzaak.
Een fysieke klacht heeft een mentale oorsprong.
Een spirituele verstoring komt nooit zonder menselijke aanleiding.

Wanneer je alle lagen tegelijk aanraakt,
komt er een verschuiving die blijvend is.

Dit is waarom mensen zeggen dat ze in één sessie meer veranderden dan in jaren therapie of begeleiding.


Mijn missie

Mijn missie is mensen terugbrengen naar hun eigen licht.
Naar eerlijkheid.
Naar rust.
Naar hun kern.
Naar de plek waar ze niet langer leven vanuit angst, controle of aanpassing —
maar vanuit kracht, bewustzijn en innerlijke waarheid.

Ik geloof dat iedereen licht in zich draagt.
Soms bedolven onder oude lagen of onder zware energie.
Maar altijd aanwezig.

Mijn werk gaat erom dat licht weer te laten stralen.


Voor wie ik werk

Ik begeleid mensen die:

  • energie van anderen oppikken

  • gevoelig zijn voor sfeer, spanning of emoties

  • geen grenzen voelen of snel vollopen

  • hoogbewust zijn maar vastlopen in overleven

  • innerlijke rust zoeken

  • zichzelf kwijt zijn

  • zichzelf willen helen op een zuivere manier

  • klaar zijn voor eerlijkheid, groei en licht

Als jij voelt dat je meer bent dan wat je nu leeft,
dan past mijn werk bij jou.


Waar je kunt beginnen

Je kunt starten op de manier die het beste aansluit bij waar jij staat:

Zuiver Licht Audio Set

Quick Instant Healing

Vrouwenzaken

Masterclass Blokkades Oplossen

Masterclass Energetische Bescherming & Zuivering

Of een therapie of exorcisme (het verwijderen van zware energie) afspraak maken.

En als je twijfelt: stuur me gewoon een bericht.

Ik kijk graag met je mee.


Slot

Mijn werk gaat niet over spiritualiteit als vlucht.
Niet over positief denken.
Niet over iemand redden.

Niet iets een plek geven.

Het gaat over licht, waarheid, verantwoordelijkheid en vrijheid.
Over thuiskomen in jezelf.

Welkom.
Je bent precies op tijd.

waarom-mensen-vechten-tegen-gevoelens

Waarom mensen blijven vechten tegen wat zij voelen

Veel mensen denken dat hun gevoelens het probleem zijn. De angst. Het verdriet. De boosheid. De onzekerheid. De spanning. …

waarom-verlaten-mensen-zichzelf

Waarom mensen zichzelf steeds opnieuw verlaten

Veel mensen denken dat zelfverlating iets groots is. Iets wat direct zichtbaar is. Iets wat je onmiddellijk herkent. Maar …

De-ander-moet-veranderen

Waarom mensen blijven hopen dat anderen veranderen

Een van de moeilijkste dingen voor veel mensen is accepteren dat zij een ander niet kunnen veranderen. Toch besteden veel …