Ervarings Verhalen

Lees hier over diverse onderwerpen

Is-mijn-auto-vervloekt

Is mijn auto vervloekt?

Hoe kan het toch dat er rare dingen gebeuren?

Het lijkt wel of iemand mijn auto heeft behekst ofzo.. ik ervaar allemaal rare dingen tijdens het autorijden.
Herkenbaar
En ja het is mogelijk dat er een vervloeking en/of zwarte magie is toegepast. Dan kunnen de banden ineens gaan glijden op een rotonde of in een bocht waar je normaal nooit last hebt. Of het stuur werkt even kort niet mee. Het zijn dan van die korte momenten dat je schrikt. In ieder geval raakt het je. Althans dat ervaren de meesten.
Let op je energieniveau
En als het vaak genoeg plaatsvindt, dan ontstaat er een angst in jezelf waardoor je nog kwetsbaarder wordt voor dit soort praktijken.
Daarom nemen degenen die dit ervaren uiteindelijk ook contact op want bij het laten controleren van de auto wordt er helemaal niets gevonden. En het komt vaker voor dan 1 keer, steeds iets anders, dus dan ga je je toch afvragen wat er aan de hand is.
De laatste maanden word ik in ieder geval steeds vaker benaderd met dit soort situaties en vragen. Gek hè? Misschien staat het in verband met het feit dat het met velen steeds slechter gaat mentaal gezien?
Als je een auto hebt en je maakt onverklaarbare dingen mee. Dan kan het inderdaad zijn dat iemand energie stuurt of heeft gestuurd naar je auto. Dit gaat niet uit zichzelf weg is de ervaring.
Het is nu eenmaal niet moeilijk om energie, zowel positief als negatief naar iets of iemand te sturen. Heb je weleens op sociale media van die films gezien dat er gezongen wordt naar 1 plant en gescholden naar de andere plant. Je ziet het verschil. Dat kan iedereen naar alles.
Wat kan je doen?
Je kunt even met palo santo door de auto heengaan, dat helpt bij vele energie verwijdering. Zie hier voor palo santo

Wil je hier meer over weten of heb je een vraag? Neem gerust contact op. 

Reacties op deze pagina zijn gesloten.
Waarom-nemen-mensen-zichzelf-niet-serieus

Waarom mensen zichzelf niet serieus nemen

Een van de meest opvallende dingen die ik in mijn werk zie, is hoe weinig mensen zichzelf werkelijk serieus nemen. Dat klinkt …

Weten-is-niet-voldoende

Wanneer weten niet genoeg is

Een van de meest voorkomende uitspraken die ik hoor, is: "Ik weet het wel." En vaak geloof ik dat ook. Mensen weten vaak …

De-prijs-van-de-waarheid-niet-willen-zien

De prijs van het niet willen zien

Veel mensen denken na over de gevolgen van de waarheid. Wat gebeurt er als ik toegeef wat ik werkelijk voel? Wat gebeurt …