Categorie: Blog

Je-kind-voelt-jou

Wat te doen als je jonge kind entiteiten ervaart?

Wat je het beste kunt doen lees je hier

Het is heel gebruikelijk en veel voorkomend dat jonge kinderen onder de 8 jaar entiteiten zoals overledenen, demonen en andere soorten entiteiten ervaren, ze zien, ze voelen, ze horen. In feite hebben volwassenen dat vroeger als kind op die leeftijd ook gekund en gedaan alleen hebben de meesten die informatie en herinneringen weggestopt in zichzelf.
Waarom zeg ik dit? Wel het valt me op dat er nog steeds veel ouders zijn die hun kind als die iets waarneemt heel bijzonder vinden. Dan ga je je kind een gevoel en gedachtegang meegeven dat het anders is dan anderen. Dat het iets kan wat niet normaal is, waar ze op latere leeftijd veel tot erg veel last van hebben. Dus dat is al iets wat je beter niet kunt doen.
Je dient je kind aan te geven dat het inderdaad mogelijk is dat er entiteiten worden waargenomen met 1 of meerdere zintuigen. Echter de manier waarop de ouder dit doet is het meest belangrijke.
Als de ouder zelf niets waarneemt omdat hij/zij de waarneming op jonge leeftijd heeft geblokkeerd in zichzelf, dan is de kans aanwezig dat je onzeker, onrustig en angstig wordt als ouder zodra je merkt dat je kind iets waarneemt. Deze onzekerheid, zorgen, angsten projecteert de ouder direct op het betreffende kind. Tevens ook naar de andere aanwezige kinderen als die er zijn. Door deze projectie, welke geheel automatisch verloopt en gaat, geeft het kind direct negatieve gevoelens en emoties, omdat het kind ook uitstekend de emoties, gevoelens en gedachten van de ouder waarneemt.
Daardoor komt er dan een negatieve energie te hangen omtrent de ervaring waarnemen van entiteiten/energie. Die negatieve energie maakt het kind zwakker, het maakt de ouder zwakker en als het een entiteit is met een negatieve bedoeling/intentie, wordt deze entiteit sterker en krachtiger. Dat is niet wat je wilt. Dat dien je niet te willen dat dit gebeurt.
Met andere woorden, als ouder dien je te zorgen dat je jouw negatieve gevoelens en emoties niet projecteert. Enkel ouders die voldoende correcte kennis hebben over entiteiten, weten dit en zullen in mindere mate hun negativiteit projecteren.
Stel dat jij als ouder eigenlijk niet zo goed weet wat je kind ervaart, dan kan je het kind in mijn ervaring en optiek niet goed, zonder negatieve emoties en gevoelens, uitleggen wat er aan de hand is en waarom het aanwezig is en wat het kind vervolgens het beste kan doen.
Velen zeggen als ouder: ach er is niets. Of: zeg maar dat het weg moet gaan.
Beste ouders, dat werkt geheel niet. En maakt meestal de situatie erger want wat gebeurt er als het kind naar je luistert en het wegstuurt maar de entiteit gaat niet weg. Dan gaat het twijfelen aan zichzelf en aan jou.. Dat is in de aanwezigheid van entiteiten echt een ongewenste situatie, want de entiteit wordt eenvoudig sterker en krachtiger.
Wat kan je het beste doen als ouder die geen tot onvoldoende kennis heeft over entiteiten? 
Iemand inschakelen die professioneel is en die ervaring heeft in het helpen en begeleiden van de kinderen en de ouders (ook heel belangrijk) bij de aanwezigheid van entiteiten. Want als er niets wordt gedaan aan het oplossen van de oorzaken van de aanwezigheid van de entiteit(en) dan komt het gewoon terug als het al wordt weggekregen.
Als je al wel ervaring hebt met entiteiten echter je bent toch bang dat er iets met je kind gebeurt, dan dien je hulp in te schakelen. Want je wilt jouw angst niet projecteren en overbrengen, omdat je kind anders zwakker wordt.
En zo blijven er weinig opties over. Ik weet het. Er zijn niet veel doorgewinterde experts in dit vakgebied met veel ervaring. Vele experts, merk ik aan de hoeveelheid afspraken in mijn praktijk, die wel claimen een expert te zijn, weten in mijn optiek onvoldoende en verergeren vaak de problemen.
Wat je altijd mag doen, is contact met mij opnemen. Ik ben zo helderziend, heldervoelend, helderwetend dat ik in luttele seconden weet hoe en wat en waarom, waardoor ik uitstekend in staat ben, gedegen advies te geven. Schroom niet, want je kind heeft hulp nodig als er entiteiten zijn. En je voelt zelf al wel of het helemaal goed zit of niet. Als je twijfelt of het wel goed zit, dan is dat het signaal dat er iets niet goed zit. Vertrouw je intuïtie als ouder.
Liefs Linda

 

Wil je hier meer over weten of heb je een vraag? Neem gerust contact op. 

alles-zit-tegen

Alles zit me tegen

Eén van de meest voorkomende oorzaken

Heb jij ook wel eens het idee dat alles je in het leven even tegenzit? Of heb je dat idee al heel lang?
Het is een vervelende gedachte en gevoel want het geeft je (kop)zorgen. Er ontstaat onzekerheid in jezelf en mogelijk ook frustratie of angst. En er ontstaan nog meer emotionele blokkades welke maken dat je energie niveau nog verder daalt.
Met tot gevolg dat er nog meer tegenslag ontstaat en wordt ervaren en je nog dieper zakt in de put.
Velen nemen contact met mij op omdat ze heel graag willen weten wat de oorzaak is van deze tegenslag. Men denkt in het algemeen dat iemand anders hen dit aan doet. Wel, dat is niet de kernoorzaak. Het kan zeker zo zijn dat iemand of meerderen je weinig goed wensen, echter niemand of niets heeft zoveel macht over jou zodat je dat werkelijk zo ervaart, mits jij hen die macht gegeven hebt.
En daar is dan ook direct de kern oorzaak van tegenslag. Je hebt op een bepaald moment de macht uit handen gegeven. Misschien heb je het wel opgegeven. Zodra iemand dat bewust of onbewust doet, dan geef je je eigen macht weg. En dan hebben anderen makkelijk toegang tot jou.
Als ik dit uitleg dan hoor ik veelal als eerste reactie: “Oh maar dat heb ik niet gedaan hoor, ik heb het niet opgegeven, ik blijf vechten”. Alleen hoeft het maar 1x een gedachte te zijn geweest welke door je hoofd is gegaan, en dan is het al gebeurd…… iets wat velen zich niet realiseren.
Degenen die hun overtuigingen loslaten zullen en kunnen veranderen. En degenen die vasthouden en in de ontkenning blijven, die zullen hun tegenslag nog blijven ervaren.
Tegenslag creëert men in eerste instantie zelf. Dat is de boodschap. Mogelijk geen leuke of wenselijke echter wel de waarheid zoals ik het al jarenlang ervaar in mijn praktijk.
Liefs Linda

 

Wil je hier meer over weten of heb je een vraag? Neem gerust contact op. 

Paranoia

Een oorzaak van entiteiten in een woning

Eén van de meest voorkomende oorzaken

Entiteiten in de woning waar een gezin woont, zijn vaak een signaal dat de energie in de liefdesrelatie niet zo optimaal en best is.
Het is nu eenmaal zo dat entiteiten afkomen op negatieve emoties, gedachten, gevoelens en gedrag. Dus als het tussen het koppel wat irritatie, frustratie, onvrede en niet vervulde verlangens spelen, dan is dat al een ingang voor entiteiten.
Vaak is mijn advies dan ook om de liefdesrelatie te verbeteren en te versterken. Alleen wat opvalt is dat de meesten zeggen: “Oh maar het zit wel goed tussen ons hoor. We hebben namelijk vaak genoeg seks.”
Vervolgens blijkt dan in de sessie dat er echt wel belangrijke zaken helemaal niet zo lekker zitten in de relatie. Het gaat in een liefdesrelatie om veel meer dingen dan enkel seks, wat weer iets anders is dan de liefde met elkaar te bedrijven…
Het meest voorkomende probleem is communicatie. Het is er te weinig, of helemaal niet. Velen praten in bed niet meer met elkaar tijdens de seks. Geven niet meer aan wat ze wel of niet zouden willen doen/ervaren of lekker of minder fijn vinden. Als die communicatie er uberhaupt al ooit is geweest. Want dat is lang niet het geval.
Echter zonder communicatie ontstaat er onduidelijkheid en onbegrip. Een bodem voor negativiteit. Velen voelen zich niet gehoord bijvoorbeeld. Nou dat gaat wringen en wrikken in de relatie en in de persoon zelf.
En daar komen entiteiten op af. Met een beetje pech blijf je er te lang mee doorlopen of zat er nog veel trauma uit het verleden en heb je een zware entiteit aan de haak geslagen waar je niet zelfstandig van af komt.
Jonge kinderen kunnen entiteiten waarnemen. Het zijn in enkele echt enkele gevallen de kinderen zelf die de entiteiten aantrekken. Alleen ook dan is het door emoties, energie en gedrag wat het kind van een ouder heeft overgenomen.
Ik kan hier nog veel meer over uitleggen en vertellen alleen is het voor nu even voldoende. Als je hier meer over wilt weten, dan hoor ik het graag.
Werk aan jezelf én aan je relatie!
Liefs Linda

 

Wil je hier meer over weten of heb je een vraag? Neem gerust contact op. 

Energie-in-woning

Energie in een woning

Welke energie is er aanwezig in een woning

Veelal krijg ik vragen over de aanwezige energie in een woning. En het zijn goede vragen want nog niet iedereen is bewust van de werking van energie. Zoals met alles op de planeet is er dualiteit. Dat wil zeggen dat er een onder en boven is, een ja en een nee, een man en een vrouw, een links en een rechts, een goed en een fout. Zo is energie positief of negatief.

In elke woning waar mensen wonen hangt energie. In de lucht natuurlijk. Echter ook zit er energie in de stenen, in de muren en in de spullen in de woning. Dat is geen enkel probleem als de sfeer en energie in een woning heel positief is door de bewoner(s). Als de bewoner goed in diens vel zit, een gelukkig en fijn leven leeft zonder teveel ernstige tegenslagen dan merk je dat direct aan een woning.

Iedereen merkt dit echter de één bewust en de meesten nog onbewust. Nog niet iedereen is even ver wat het aanvoelen en waarnemen van energie betreft.

Echter als er in de woning iemand is overleden, dan kan het heel goed zijn dat als dat een zeer dramatisch, heftig overlijden is geweest, al die negatieve energie in de woning aanwezig blijft. Ik ben wel eens in huizen geweest waar iemand zelfmoord had gepleegd en ik zei meteen bij een stap over de voordeurdrempel, de dood hangt hier. De verkopers bevestigden en beaamden dat er inderdaad iemand was doodgegaan maar dat ze dat liever niet bekend willen maken… Omdat het huis anders niet of zeer moeilijk verkocht wordt.

Er is altijd energie aanwezig in ruimtes waar mensen verblijven. Hoe langer men er is en hoe negatiever iemand is gesteld, hoe negatiever de aanwezige energie. En dat kan allerlei vormen aannemen. Denk aan een meubelstuk of sieraad waar negatieve energie van iemand aan vastgekleefd zit. Dat merk je bij het in de buurt zijn ervan, het bekijken en het aanraken.

Het kan ook zijn in de vorm van entiteiten zoals demonen. Of de oud-bewoner is er zelf nog aan het dwalen en rondhangen. Dat kan dan weer tot ernstige situaties leiden met fysieke aanraking zoals geduwd worden of minder ernstig zoals flikkerende lampen.

Wat het meeste voorkomt is dat er energie in de muren zit. Als een bewoner veel verdriet heeft, dan gaat die energie van verdriet vaak en meestal in de muren zitten. Dat betekent dat als je het huis binnengaat, je die verdriet-energie opmerkt op bewust of onbewust niveau. En daar ga je naar handelen als je je niet voldoende bewust bent en je niet weet hoe jezelf ertegen te beschermen.

Zo is het in mijn optiek en ervaring heel verstandig om een voor jou nieuwe woning te reinigen van alle aanwezige energie. Niet met salie want dat werkt echt niet als er entiteiten aanwezig zijn. Dat helpt ook niet tegen energie die aanwezig is in de spullen en muren. Ook al zeggen velen dat dit wel werkt, mijn ervaring als exorcist is dat het niet werkt bij de echt negatieve energie.

 

Wil je hier meer over weten of heb je een vraag? Neem gerust contact op. 

toeval

Toeval bestaat niet

Durf te vertrouwen

Toeval bestaat niet..

Ik weet nog zo goed dat ik wel eens twijfelde of iets wel de bedoeling was of goed voor mij zou zijn.

Bijvoorbeeld toen ik dringend een nieuw huis nodig had na mijn scheiding. Ik had al wel een huis gezien maar toen ik die aan een vriend liet zien kwam er een “nee joh”.

Toen ging ik twijfelen of dit wel een goed huis was en ik sprak het volgende uit: “Best Universum, als dit huis werkelijk voor mij heilzaam is en het de bedoeling is dat ik daar ga wonen wil je me dan 5x hetzelfde huis laten zien door het voorbij te laten komen.”

En je mag hier van vinden wat je vindt. Echter kwam het huis voorbij op verschillende manieren en plekken. Toen zei ik tegen mijzelf. Oké Limda, dit was de vijfde keer. Wil je nu blijven twijfelen of pak je deze kans en kies je dus voor dit huis. Want toeval bestaat niet en je verzoek aan het universum is gehoord.

Dat huis heb ik uiteindelijk gekozen en gekregen. En zo zijn er nog een aantal voor mij belangrijke momenten geweest waardoor ik nu heel erg goed weet dat toeval niet bestaat. Dat het universum je altijd helpt en signalen en boodschappen aan je doorgeeft.

Alleen dat het soms best eng en spannend is om erop te vertrouwen en ervoor te gaan. Als je het pakt, de kans. En als je luistert naar de boodschap dan merk je op een gegeven moment dat de angst en onzekerheid ongegrond is.

Doe jij dit ook wel eens? Dat je zegt: nou als dit of dit nog een keer gebeurt dan weet ik dat het de bedoeling is en ik ervoor dien te gaan?

Mooi hè, ook jij kan dit en doet dit misschien al.

Als jarenlange ervaringsdeskundige kan ik alleen maar zeggen, ga ervoor. Angst is enkel angst en kan je oplossen. Je loopt niet meteen in 7 sloten tegelijk.

Go for it.

Liefs Linda

Je-kind-voelt-jou

Hoe jij je voelt, voelt je kind

Hoe jij je voelt is van invloed op je kind

Heb jij door welke invloed jij hebt als volwassene en ouder die kinderen in diens nabije omgeving heeft?

Ik merk dat de meesten weinig tot geen idee hebben. Terwijl je juist megaveel invloed hebt. Want een kind tot 8 jaar oud voelt geheel hoe het met jou is. Steeds meer kinderen weten ook wat je denkt, want ze zijn telepatisch.

En hoe jij omgaat met jouw gevoelens, emoties, gedachten en energie, is wat je kind leert dat “normaal” en gebruikelijk is. Een kind leert datzelfde te doen. Want een kind neemt aan dat jij alles weet en alles uitstekend doet. Echter als we eerlijk zijn, dan is dat lang niet altijd het geval. Toch?

Zo kom ik kinderen tegen die depressief zijn omdat ze die emoties en gevoelens en gedrag hebben overgenomen van een volwassene.

En het gaat nog verder, namelijk dat er kinderen bij mij komen die demonen bij zich hebben omdat ze die hebben overgenomen van een volwassene.

Dat soort situaties zijn soms best heftig en ernstig. En in mijn optiek niet nodig. Want soms loopt het niet zo best af voor het kind. En dat zeg ik niet om je bang te maken, alleen gun ik je om je bewuster te worden van jouw invloed. En ja, jij kan hier van alles aan veranderen als je dat werkelijk wilt. Dat je nog niet weet hoe en wat, is niet erg. Dat weten er weinig want je leert het niet op school.

Werk aan jezelf, ga aan de slag met jezelf als je problemen ervaart en hebt en geef een beter voorbeeld aan de kinderen.

Warme groet, Linda Krohne

06-28311033

Linda-Krohne

Ik wil zo graag helpen

Ik wil zo graag helpen

Wat moet ik doen?

Het is voor mij zeer begrijpelijk dat je graag wilt helpen. Dat heb ik ook gedaan. Want het is vreselijk om iemand zo te zien veranderen, wetende dat ze niet meer zichzelf zijn en de grip kwijtraken. Je raakt zelf ook de grip kwijt over die ander, want de veranderingen zijn soms niet gering.

Je wilt voorkomen waarschijnlijk dat er heel ernstige dingen gebeuren. Dingen waar je het liefst niet aan denkt echter wel door je hoofd heen spoken. En wat we in films hebben gezien, is soms gebaseerd op de waarheid. Dus er zijn zorgen.

Gaat dit wel goed? Het gaat nu al niet goed. Wat kan ik doen om dit te stoppen?

Wel, zolang degene die last heeft van negatieve energie van entiteiten, zwarte magie of voodoo of iets anders, niet zelf om hulp vraagt, dan kan je weinig. Als de persoon echt niet meer aanspreekbaar is, dan is het proces van bezetenheid al ver gevorderd. Dan heb je echt een deskundige exorcist nodig om de persoon weer zodanig te bevrijden dat diegene wel aanspreekbaar is. Dat is nodig voor gehele verwijdering.

Als de persoon wel aanspreekbaar is echter geen hulp wilt om welke reden dan ook. Dan kan je willen wat je wilt alleen zal er weinig tot geen verandering plaatsvinden. Door wie dan ook.

Het is altijd afhankelijk van de persoon en situatie. Als ik persoonlijk ergens een sprankje Zelf nog ervaar binnen de persoon welke ik waarneem met mijn goed ontwikkelde zintuigen, dan begin ik er aan, want dan heeft het zin. Alleen als dat sprankje ontbreekt, dan heeft het geen zin om er tijd en energie in te steken.

En dat is hard. Want het gaat wel om een mens. Alleen is het soms lastig om te erkennen dat het een `dood paard` situatie is. Ik begrijp het helemaal. Toch is het het proces van de bezeten persoon en deze mogen we niet interrumperen, ook al begrijpen we het niet.

Lastige situaties soms. Neem gerust contact op als je iets wilt bespreken.

Warme groet, Linda Krohne

06-28311033

Twijfels

Mijn partner doet hele rare dingen

Mijn partner doet hele rare dingen

En dat was voorheen niet zo. Maar nu zoekt ze contact met andere mannen online. Ze stuurt video´s en foto´s en spreekt er mee af. We zijn al 25 jaar samen… En ik weet niet meer wat ik moet doen.

Ik weet dat zij dit niet zelf is.

Want ik heb opnames van haar gemaakt terwijl in een soort trance zat. Dan praat ze een geheel andere vreemde taal. De intonatie is anders en haar gedrag is ook vreemd.

Wat kan ik doen?

Dit is een vraag die vaker aan mij wordt gesteld door mensen van over de hele wereld. En dat begrijp ik wel. Het lijkt mij handig om deze casus eens openbaar te maken omdat mijn antwoord mogelijk ook anderen kan helpen.

Ten eerste dient de partner die een groot goed hart heeft, veel beter voor zichzelf te gaan zorgen. De negatieve emoties en gevoelens stapelen zich in hem op. En daar komen uiteindelijk fysieke, mentale, emotionele en energetische klachten van. Als deze er al niet zijn. Echter is het vaak zo in dit soort situaties, dat de “gezonde” partner diens eigen gevoel uitschakelt omdat men zich enorm veel zorgen maakt om degene die niet meer zichzelf is.

Ten tweede dient de partner allerlei emotionele blokkades en trauma’s op te lossen op het gebied van de relatie. Deze zijn ontstaan in de jeugd en maken het nu complexer dan nodig.

Ten derde dient de partner zich te realiseren dat het niet diens taak is de ander te redden. En dit klinkt mogelijk heel hard. “Je doet er toch alles aan om de ander te helpen?” Ja uiteraard, echter dien je niet over je eigen grenzen te gaan. En jezelf niet weg te cijferen. Zeker in dit geval niet.

Bij bezetenheid slaat de negativiteit vaak over op de partner die hun focus op de ander hebben en houden omdat ze zichzelf “vergeten”. Als het dan even tegenzit, raken ze beiden bezeten. In feite kan je zeggen dat er sprake is van co-dependency in veel gevallen.

Dit zijn drie tips. Het is mogelijk dat niet iedereen het eens is met mijn advies. Echter doe ik dit al vele jaren over de gehele wereld. Ik ben dagelijks bezig met het verwijderen van entiteiten, zoals demonen, en energie die ergens niet hoort of verstoort. En op basis van die ervaring baseer ik mijn advies.

Als je partner mogelijk bezeten is, in welke fase van bezetenheid dan ook, dien je eerst voor jezelf te zorgen. Anders kan je de ander toch niet helpen en het zou zeer onwenselijk zijn als jij jezelf kwijt raakt.

Warme groet, Linda Krohne

06-28311033

Negatieve-entiteiten

“Ik was in de hel”

Ik was in de hel

Linda, ik bel je want ik heb even je hulp nodig. Al snel wordt duidelijk waar het om gaat. De persoon is van mening in de hel te zijn geweest.
Regelmatig spreek ik cliënten die hetzelfde ervaren. Ik vraag altijd om het verhaal te vertellen en al snel is duidelijk dat het inderdaad om de “helbeleving” gaat.
Het is even niet relevant of er nu wel of niet een “hel” bestaat. In onze genen zitten diverse religies. Zo ook in onze cultuur. Dus je hebt overtuigingen cadeau gekregen.
Wat betreft deze persoon ging het ook niet om de discussie of de hel wel of niet bestaat. Hij wilde bevestiging dat hij niet gek is. En vanuit mijn ervaring geef ik altijd aan dat hij in mijn optiek niet gek is, want ik hoor dezelfde beleving en waarneming vaker. Regelmatig zelfs.
Het is voor de meesten best beangstigend. En dat begrijp ik, ik kijk altijd mee met de persoon en zie alle beelden. Sommige zijn inderdaad niet prettig alleen is ook dat natuurlijk weer persoonsafhankelijk.
We zien soms dit soort beelden en ervaren dit soort reizen niet voor niets. Dat is veel belangrijker om te weten in mijn optiek. Het zijn boodschappen vanuit het onderbewuste en universum aan de persoon. En het is dus van belang dat je openminded en serieus kijkt vanuit een neutrale zienswijze naar de informatie die aan je werd gegeven.
Via een afspraak met deze persoon kwamen we erachter wat de oorzaak en reden was van deze ervaring. Prachtig om onbewuste informatie naar het bewustzijn te krijgen door de cliënt op een veilige en efficiënte wijze te begeleiden en gidsen.
Deze persoon kon weer verder met alle informatie welke nu beter werd begrepen omdat er duidelijk verkregen werd. Nu kan het proces verder.
Heb jij ook ervaringen waar je mee zit? Wil je het juist begrijpen of ben je op zoek naar bevestiging? Dat is voor mij als helderziende, telepaat en met al wat ik kan inmiddels, geen enkel probleem. Ik help je vanuit liefde en licht. Neem gerust contact op.
Warme groet,
Linda Krohne 06-28311033

Je weet niet hoe je een antwoord weet

Ik weet het antwoord alleen weet ik niet hoe ik het antwoord weet

Herken je dat? Dat je een antwoord weet op bijvoorbeeld een rekensom en je niet weet hoe je aan het antwoord komt? Dan is er niets mis met je hoor.
Tegenwoordig zijn er steeds meer jongeren die dit zullen herkennen omdat ze dit ook ervaren.
Het probleem is dat je antwoorden op vragen op school weet, alleen je kan niet uitleggen hoe je het weet en dus wordt het fout gerekend. Tja dat is het zeer vervelende, en dan druk ik me nog netjes uit, aan het schoolsysteem. Je moet meedoen met de massa anders kan je niet onder controle gehouden worden in de toekomst.
Enfin, als je antwoorden weet en je hebt geen idee hoe, geen stress. Het is heel normaal. Je zal je ook af en toe flink vervelen en dingen saai vinden. In feite ben je al veel verder dan vele anderen om je heen. Het is niet erg, het is geen ziekte, het is niet dat je anders bent, het is niet dat je er niet bij hoort…. ook al kan het wel zo voelen en overkomen.
Accepteer dat je soms antwoorden weet, zonder veel moeite. Ik weet dat dit is wat je dient te doen. Je dient je erbij neer te leggen dat dit is wat jij kunt. Ook al begrijp je er niets van. Je hoeft het ook niet te begrijpen, enkel te omarmen. Zelf ben ik jarenlang bezig geweest met het willen begrijpen waarom ik allerlei dingen wist. Inmiddels weet ik het alleen wat heb ik mijn tijd en energie verspilt eraan zeg. Het is gewoon wie je bent, iemand die makkelijk antwoorden heeft op voor vele moeilijke vragen.
Accepteer het zodat je het begrijpen kan loslaten en je verder kunt op je pad. Dat is wat de bedoeling is. Wil je hier meer over weten? Neem dan gerust contact op.
Warme groet,
Linda Krohne 06-28311033
Waarom-mensen-alles-willen-begrijpen

Waarom begrijpen niet hetzelfde is als ervaren

Veel mensen denken dat verandering ontstaat door begrijpen. Wanneer ik maar begrijp waarom ik zo reageer. Wanneer ik maar …

Waarom-blijf-ik-zoeken

Waarom mensen blijven zoeken naar de oorzaak

Veel mensen zijn op zoek naar antwoorden. Waar komt dit vandaan? Wanneer is het begonnen? Wie heeft dit veroorzaakt? Wat …

waarom-mensen-vechten-tegen-gevoelens

Waarom mensen blijven vechten tegen wat zij voelen

Veel mensen denken dat hun gevoelens het probleem zijn. De angst. Het verdriet. De boosheid. De onzekerheid. De spanning. …