Tag: energie

ik-raak-mijzelf-kwijt

Hoe verlies je jezelf door voortdurend met entiteiten bezig te zijn?

Hoe verlies je jezelf door voortdurend met entiteiten bezig te zijn?

Wanneer mensen last ervaren van entiteiten, negatieve energie, demonen of andere vormen van beïnvloeding, is het logisch dat zij antwoorden zoeken.

Ik begrijp dat.

Wanneer iets je bang maakt, ontregelt of invloed lijkt te hebben op je leven, wil je begrijpen wat er gebeurt.

Maar in de praktijk zie ik soms iets opvallends ontstaan.

Mensen raken zo gefocust op de entiteiten, dat zij langzaam zichzelf uit het oog verliezen.

Alles draait nog maar om wat er buiten hen gebeurt.

Iedere gedachte wordt onderzocht.

Iedere emotie wordt gekoppeld aan een mogelijke invloed.

Iedere waarneming wordt geanalyseerd.

Iedere droom wordt uitgeplozen.

Iedere tegenslag wordt bekeken vanuit negatieve energie.

Iedere lichamelijke sensatie krijgt een spirituele verklaring.

En steeds vaker draait alles om de vraag:

“Wat betekent dit?”

in plaats van:

“Wat gebeurt er eigenlijk met mij?”

Op een bepaald moment zijn mensen niet meer bezig met leven.

Ze zijn bezig met interpreteren.

Dat is precies het moment waarop ik alert word.

Want hoe meer iemand uitsluitend bezig is met entiteiten, hoe minder aandacht er vaak overblijft voor de eigen binnenwereld.

En hoe minder aandacht er naar de eigen binnenwereld gaat, hoe zwakker iemand vaak wordt.

Terwijl juist kracht, bewustzijn, helderheid en verbinding met jezelf nodig zijn om stevig te blijven staan.

Daardoor ontstaat soms precies het tegenovergestelde van wat iemand probeert te bereiken.

Men zoekt bescherming.

Maar wordt steeds afhankelijker.

Men zoekt antwoorden.

Maar raakt steeds verder verwijderd van zichzelf.

Men zoekt kracht.

Maar wordt juist zwakker.

Dat betekent niet dat entiteiten niet bestaan.

Dat betekent ook niet dat negatieve beïnvloeding onmogelijk is.

Maar wanneer het hele leven gaat draaien om wat er van buitenaf gebeurt, ontstaat er vaak iets anders.

Angst neemt toe.

Afhankelijkheid neemt toe.

Onrust neemt toe.

En de verbinding met jezelf wordt vaak juist zwakker.

Dat is precies waarom ik mensen altijd terugbreng naar zichzelf.

Niet omdat ik ontken wat zij ervaren.

Maar omdat ik zie dat herstel daar begint.

Bij jezelf.

Bij bewustwording.

Bij rust.

Bij regulatie.

Bij het leren voelen wat er werkelijk in jou gebeurt.

Want uiteindelijk is jouw eigen bewustzijn belangrijker dan welke entiteit dan ook.

Wanneer jij jezelf verliest, verlies je vaak het belangrijkste instrument dat je hebt:

Je eigen waarneming.

Je eigen kracht.

Je eigen helderheid.

Daarom stel ik regelmatig een eenvoudige vraag:

Ben je nog bezig met je eigen leven?

Of ben je vooral bezig met de entiteiten?

Dat verschil bepaalt vaak meer dan mensen beseffen.

Kom dichterbij je ware zelf.

Linda Krohne

Heb je vragen of wil je een afspraak, neem dan contact op. App vrijblijvend naar 0031 628311033 of mail naar linda@spirituele-coaching.nl
Ook als je nog niet weet wat het beste voor je is op dit moment, kan je gewoon contact opnemen, dan kijk ik met je mee.

 

Waarom-alleen-een-entiteit-verwijderen-niet-voldoende-is

Waarom het verwijderen van een entiteit alleen vaak niet voldoende is

Waarom het verwijderen van een entiteit alleen vaak niet voldoende is

Na mijn vorige artikel kreeg ik verschillende reacties van mensen die vroegen:

“Waarom is die binnenwereld dan zo belangrijk?”

Dat is een goede vraag.

Want wanneer iemand last ervaart van entiteiten, negatieve energie, demonen of andere vormen van beïnvloeding, gaat de aandacht vaak automatisch naar datgene wat van buitenaf komt.

Dat is begrijpelijk.

Wanneer iemand iets voelt, ziet, hoort of ervaart wat niet van hemzelf lijkt te zijn, wil diegene daar vanaf.

Zo snel mogelijk.

Maar juist daar zie ik in de praktijk vaak een belangrijk misverstand ontstaan.

Veel mensen denken dat herstel uitsluitend gaat over het verwijderen van datgene wat hen belast.

Terwijl er vaak nog een tweede vraag gesteld moet worden:

Waarom heeft dit zoveel invloed gekregen?

Als exorcist kijk ik uiteraard naar de entiteit zelf.

Ik moet weten waar ik mee te maken heb.

Ik moet begrijpen hoe iets werkt.

Ik moet onderzoeken waar het aan vastzit.

En ik moet kijken waardoor iets invloed kan uitoefenen.

Maar de cliënt heeft een andere taak.

De cliënt heeft vooral te onderzoeken wat er binnen hem of haar gebeurt.

En juist dat wordt vaak overgeslagen.

Niet alleen door cliënten.

Maar soms ook door hulpverleners.

Want het is veel eenvoudiger om te spreken over een entiteit dan om te kijken naar angst.

Naar onverwerkte emoties.

Naar langdurige stress.

Naar uitputting.

Naar grenzen.

Naar trauma.

Naar zelfverlies.

Naar patronen die iemand kwetsbaar maken.

Toch zie ik keer op keer dat juist daar belangrijke informatie ligt.

Want wanneer iemand voortdurend angstig is, zichzelf kwijtraakt, geen grenzen heeft, emotioneel uitgeput raakt of jarenlang spanning heeft opgebouwd, ontstaat er vaak een situatie waarin negatieve invloeden gemakkelijker invloed kunnen uitoefenen.

Ik noem dat soms de aanlegsteigers.

Niet omdat iemand schuldig is.

Niet omdat iemand iets verkeerd heeft gedaan.

Maar omdat er vaak omstandigheden aanwezig zijn die invloed mogelijk maken of versterken.

En zolang daar niets mee gebeurt, zie ik regelmatig dat problemen blijven terugkeren.

Daarom geloof ik niet in een aanpak die uitsluitend kijkt naar wat er van buitenaf aanwezig is.

In mijn ervaring vraagt werkelijk herstel bijna altijd om twee bewegingen.

Het verminderen van datgene wat belast.

En het versterken van de persoon zelf.

Want hoe sterker iemand wordt.

Hoe helderder iemand wordt.

Hoe beter iemand zichzelf leert reguleren.

Hoe meer iemand terugkeert naar zijn eigen kracht.

Des te kleiner de invloed vaak wordt van datgene wat niet bij hem of haar hoort.

Daarom begint herstel voor mij niet alleen bij verwijderen.

Het begint ook bij bewustwording.

Bij verantwoordelijkheid.

Bij inzicht.

Bij herstel van de verbinding met jezelf.

Want uiteindelijk is dat vaak de sterkste bescherming die iemand kan ontwikkelen.

Kom dichterbij je ware zelf.

Linda Krohne

Heb je vragen of wil je een afspraak, neem dan contact op. App vrijblijvend naar 0031 628311033 of mail naar linda@spirituele-coaching.nl
Ook als je nog niet weet wat het beste voor je is op dit moment, kan je gewoon contact opnemen, dan kijk ik met je mee.

 

Waarom-last-van-entiteiten

Waarom hebben sommige mensen zoveel last van entiteiten?

Waarom hebben sommige mensen zoveel last van entiteiten?

Wanneer mensen spreken over entiteiten, negatieve energie, demonen of andere vormen van beïnvloeding, ontstaat vaak dezelfde vraag:

Waarom lijkt de één nergens last van te hebben, terwijl de ander volledig ontregeld raakt?

Waarom ervaart de één af en toe iets, terwijl de ander dag en nacht last lijkt te hebben?

In mijn praktijk zie ik dat veel mensen direct kijken naar de entiteit zelf.

Maar minstens zo belangrijk is de vraag:

Hoe sterk staat de persoon zelf?

Want hoe meer ervaring ik heb opgedaan, hoe meer ik ben gaan zien dat de staat van de persoon vaak een belangrijke rol speelt.

Wanneer iemand langdurig onder stress staat, uitgeput raakt, zichzelf verliest, voortdurend angst ervaart of nauwelijks nog verbonden is met zijn eigen kracht, lijkt de gevoeligheid voor negatieve invloeden vaak toe te nemen.

Dat is eigenlijk niet zo vreemd.

Ook lichamelijk weten we dat een verzwakt systeem kwetsbaarder wordt.

Waarom zou dat op energetisch niveau anders zijn?

Wat ik regelmatig zie, is dat mensen die veel last ervaren van entiteiten of negatieve beïnvloeding vaak ook één of meerdere van de volgende kenmerken herkennen:

  • langdurige stress
  • emotionele uitputting
  • voortdurende angst
  • moeite met grenzen stellen
  • voortdurend bezig zijn met anderen
  • weinig rust en herstel
  • een zwakke verbinding met zichzelf
  • een leven dat steeds meer draait om overleven

Hoe verder iemand verwijderd raakt van zichzelf, hoe moeilijker het vaak wordt om helder waar te nemen.

En juist dan lijkt er meer ruimte te ontstaan voor ontregeling, verwarring en beïnvloeding.

Dat betekent niet dat alles tussen de oren zit.

Integendeel.

In mijn ervaring kunnen negatieve invloeden wel degelijk aanwezig zijn.

Maar dat betekent niet dat de toestand van de persoon zelf geen rol speelt.

Sterker nog.

Juist wanneer iemand steeds verder verzwakt, raakt uitgeput of volledig in angst terechtkomt, lijkt de invloed van buitenaf vaak alleen maar groter te worden.

Dat is ook de reden waarom ik niet alleen kijk naar wat iemand belast.

Ik kijk ook naar wat iemand sterker maakt.

Want wanneer iemand beter leert reguleren, meer rust krijgt, sterker in zijn eigen energie komt te staan en opnieuw verbinding maakt met zichzelf, zie ik regelmatig dat de invloed van datgene wat niet bij hem of haar hoort afneemt.

Veel mensen zoeken uitsluitend naar verwijdering.

Maar in mijn ervaring is versterken minstens zo belangrijk.

Want als iemand steeds zwakker wordt, terwijl de focus volledig ligt op wat er van buitenaf gebeurt, ontstaat er vaak een neerwaartse spiraal.

Meer angst.

Meer afhankelijkheid.

Meer ontregeling.

En uiteindelijk meer last.

Daarom kijk ik altijd naar beide kanten.

Wat is er mogelijk aanwezig?

Maar ook:

Hoe sterk staat de persoon zelf?

Want in mijn ervaring is het niet alleen belangrijk om te begrijpen waar iemand last van heeft.

Het is minstens zo belangrijk om te begrijpen waarom iemand er zoveel last van heeft.

Dat zijn namelijk niet altijd dezelfde vragen.

Juist daar ligt een onderwerp waar naar mijn mening nog veel te weinig aandacht voor is.

Want wanneer mensen last ervaren van entiteiten of negatieve beïnvloeding, gaat de aandacht vaak volledig naar datgene wat van buitenaf komt.

Terwijl er vaak ook belangrijke informatie te vinden is in de binnenwereld van de persoon zelf.

Niet omdat alles daar ontstaat.

Maar omdat daar vaak wel een belangrijk deel van de oplossing ligt.

Daarover meer in een volgend artikel.

Kom dichterbij je ware zelf.

Linda Krohne

Heb je vragen of wil je een afspraak, neem dan contact op. App vrijblijvend naar 0031 628311033 of mail naar linda@spirituele-coaching.nl
Ook als je nog niet weet wat het beste voor je is op dit moment, kan je gewoon contact opnemen, dan kijk ik met je mee.

 

Wanneer-eenvoudig-verwijderen-niet-werkt

Entiteiten verwijderen – Wanneer eenvoudige antwoorden niet meer voldoende zijn

Wanneer eenvoudige antwoorden niet meer voldoende zijn

In mijn praktijk spreek ik regelmatig mensen die al bij meerdere hulpverleners zijn geweest vanwege klachten die zij ervaren als negatieve beïnvloeding, energetische belasting of de aanwezigheid van entiteiten.

Vaak hebben zij al verschillende behandelingen ondergaan.

En regelmatig hoor ik dezelfde reactie:

“Ze zijn verwijderd.”
“Ze zijn weg.”
“Ze zijn naar het licht gestuurd.”

Toch vertellen diezelfde mensen mij vervolgens dat zij nog steeds dezelfde klachten ervaren.

Ik hoor dan regelmatig uitspraken als:

  • “Ik voel nog steeds aanwezigheid.”
  • “Ik zie ze nog steeds.”
  • “Ik voel dat er nog iets zit.”
  • “Het is niet weg.”
  • “Ik merk nog steeds invloed.”
  • “Ik heb nog steeds last.”

Dat zijn voor mij belangrijke signalen.

Want als iemand na een behandeling nog steeds dezelfde ervaringen heeft, dan vind ik het belangrijk om verder te kijken dan een eenvoudige verklaring.

Dat heeft mij door de jaren heen aan het denken gezet.

Want als iets werkelijk opgelost is, waarom blijft iemand dan dezelfde ervaringen houden?

In mijn jarenlange praktijkervaring ben ik tot de conclusie gekomen dat veel verklaringen binnen dit onderwerp naar mijn mening te simplistisch zijn.

Niet alles laat zich oplossen met één ritueel, één sessie of één uitspraak.

Juist daarom vind ik kennis zo belangrijk.

En daar gaat het naar mijn idee regelmatig mis.

Veel mensen weten te weinig over waar zij mee werken.

Terwijl er binnen dit onderwerp juist veel verschillende vormen van beïnvloeding, belasting en bewustzijnsniveaus lijken te bestaan.

Hoe meer ik hierover heb geleerd, hoe meer ik ben gaan beseffen dat eenvoudige antwoorden lang niet altijd voldoende zijn.

Persoonlijk heb ik daarom ook moeite met de gedachte dat alles automatisch “naar het licht gestuurd” kan worden.

Wanneer iets niet langer verbonden is met het licht, waarom zou het daar dan vanzelf naartoe gaan?

Dat is voor mij een logische vraag.

En juist omdat die vraag vaak niet gesteld wordt, blijven veel mensen zoeken naar oplossingen die uiteindelijk weinig veranderen aan hun situatie.

Dat betekent niet dat andere hulpverleners verkeerde intenties hebben.

Maar goede intenties zijn niet hetzelfde als voldoende kennis, ervaring en kunde.

Wat mij bovendien opvalt, is dat veel mensen vooral zoeken naar verwijdering van datgene wat hen belast, terwijl er tegelijkertijd te weinig aandacht wordt besteed aan de persoon zelf.

Want hoe sterker iemand wordt.

Hoe helderder iemand wordt.

Hoe beter iemand zichzelf leert reguleren.

Hoe meer iemand verbonden raakt met zijn eigen kracht.

Des te minder ruimte er vaak ontstaat voor datgene wat niet bij hem of haar hoort.

Daarom kijk ik niet alleen naar mogelijke invloeden van buitenaf.

Ik kijk ook naar de staat van de persoon zelf.

Want uiteindelijk gaat het niet alleen om wat er buiten iemand gebeurt.

Het gaat ook om wat er binnen iemand gebeurt.

Mijn advies is daarom eenvoudig:

Blijf kritisch.

Blijf waarnemen.

Neem niet alles direct aan omdat iemand zichzelf expert noemt.

Onderzoek of wat er gezegd wordt ook daadwerkelijk overeenkomt met wat jij ervaart.

Echte verandering herken je uiteindelijk niet aan grote woorden of indrukwekkende verklaringen.

Je herkent het aan wat er daadwerkelijk verandert in jouw leven.

Kom dichterbij je ware zelf.

Linda Krohne

Heb je vragen of wil je een afspraak, neem dan contact op. App vrijblijvend naar 0031 628311033 of mail naar linda@spirituele-coaching.nl
Ook als je nog niet weet wat het beste voor je is op dit moment, kan je gewoon contact opnemen, dan kijk ik met je mee.

 

Niet-alles-is-enkel-zwarte-magie

Niet alles wat zwaar voelt, is enkel zwarte magie

Niet alles wat zwaar voelt, is enkel zwarte magie

Steeds meer mensen zoeken verklaringen buiten zichzelf.

Zwarte magie.
Entiteiten.
Negatieve energie.
Aanvallen van buitenaf.

En soms ervaren mensen daadwerkelijk iets wat intens, zwaar, ontregelend, beheersend of overheersend voelt.

Maar wat ik in de praktijk vaak zie,
is dat mensen te snel volledig naar een externe verklaring grijpen.

Daardoor raakt de aandacht weg van wat er óók intern gebeurt.

Want wanneer iemand voortdurend angst voelt, zichzelf verliest, grenzen mist, spanning vasthoudt, slecht gereguleerd is, uit balans is of volledig gefocust raakt op “iets buiten zichzelf”, ontstaat er vaak nóg meer onrust.

Het systeem verzwakt daardoor steeds verder.
En juist wanneer iemand zwakker, instabieler of meer ontregeld raakt, worden invloeden van buitenaf vaak ook makkelijker toegelaten of sterker ervaren.

Het zenuwstelsel raakt overbelast.
Het lichaam gespannen.
De waarneming vernauwt.

En juist dan kan iemand steeds meer gaan zoeken naar bevestiging van angst.

Dat betekent niet dat iemands ervaring “niet echt” is.
Er kan wel degelijk sprake zijn van zwarte magie, negatieve beïnvloeding of andere belastende invloeden van buitenaf.

Alleen ontstaat er vaak een probleem wanneer iemand uitsluitend buiten zichzelf blijft zoeken naar verklaringen en oplossingen.

Want hoe verder iemand verwijderd raakt van zichzelf,
hoe moeilijker het vaak wordt om helder waar te nemen, stevig te blijven en onderscheid te maken tussen angst, spanning, projectie en wat er werkelijk speelt.

In feite verlies je dan juist de wedstrijd tegen datgene wat invloed op je probeert te krijgen.
Niet omdat iets van buitenaf automatisch sterker is,
maar omdat jij jezelf onderweg steeds verder kwijtraakt.

Daarom werk ik niet vanuit sensatie, angst of uitsluitend verklaringen zoeken buiten iemand zelf.

Ik werk vanuit dat wat er op dat moment werkelijk aanwezig is.

Want wanneer iemand last ervaart van negatieve beïnvloeding, ontregeling of belastende energie, is het eerst belangrijk dat diegene zelf weer sterker, stabieler en helderder wordt.

Pas wanneer iemand meer verbonden raakt met zichzelf, beter gereguleerd is en steviger in zijn eigen energie staat, ontstaat er vaak ook meer vermogen om te verwijderen of los te laten wat niet van hem of haar is.

Juist dit wordt in mijn optiek echter vaak overgeslagen door zogenaamde experts.
De volledige focus gaat dan naar “de aanval”, “de entiteit” of “de zwarte magie”, terwijl degene die hulp zoekt ondertussen steeds zwakker, angstiger en afhankelijker wordt.

In mijn jarenlange ervaring zie ik juist dat herstel begint bij het versterken van de persoon zelf.
Want hoe sterker iemand terugkeert in zichzelf,
hoe minder ruimte er vaak overblijft voor datgene wat niet bij hem of haar hoort.

En ja, het werken met belastende invloeden van buitenaf en het versterken van de persoon zelf kunnen prima samengaan — mits iemand daadwerkelijk de kennis, ervaring en kunde heeft om beide zorgvuldig te begeleiden.

Daarom kijk ik niet alleen naar mogelijke invloeden van buitenaf, maar ook naar de staat van de persoon zelf.
Want hoe langer iemand volledig in angst, fixatie en ontregeling blijft leven, hoe verder iemand vaak verwijderd raakt van stabiliteit, helderheid en eigen kracht.

Gezien de drukte in mijn praktijk, waarin veel mensen terechtkomen die al bij meerdere hulpverleners zijn geweest zonder werkelijk verder te komen, zie ik echter dat die combinatie lang niet altijd aanwezig is.

Niet alles draait om wat er buiten jou gebeurt.
De belangrijkste vraag is vaak:

Wat gebeurt er ondertussen ín jou?

Kun je nog helder waarnemen?
Blijf je verbonden met jezelf?
Kun je voelen wat van jou is en wat niet?
Kun je grenzen aangeven?
Kun je jezelf reguleren?
Of raak je steeds verder verwijderd van rust, realiteit en eigen kracht?

Hoe meer iemand zichzelf kwijtraakt,
hoe kwetsbaarder iemand vaak wordt voor angst, projectie en ontregeling.

Daarom begint herstel niet met méér angst.
Maar juist met terugkeren naar jezelf.

Rust.
Helderheid.
Bewustzijn.
Aanwezig blijven.

Want hoe sterker iemand verbonden blijft met zichzelf,
hoe minder iemand wordt meegesleept door alles wat van buitenaf op hem af lijkt te komen — en soms ook daadwerkelijk komt.

Kom dichterbij je ware zelf.

Heb je vragen of wil je een afspraak, neem dan contact op. App vrijblijvend naar 0031 628311033 of mail naar linda@spirituele-coaching.nl
Ook als je nog niet weet wat het beste voor je is op dit moment, kan je gewoon contact opnemen, dan kijk ik met je mee.

 

Waaqrom-rust-nemen-zo-moeilijk-is

Waarom rust nemen zo moeilijk is

Waarom rust nemen moeilijk kan zijn

Veel mensen verlangen naar rust.

Toch merken veel mensen iets opvallends zodra ze eindelijk proberen stil te vallen.

Hun hoofd wordt drukker.
Hun lichaam onrustiger.
Of ze krijgen direct het gevoel dat ze iets moeten doen.

Sommigen pakken meteen hun telefoon.
Anderen gaan opruimen, nadenken of plannen maken.
Weer anderen voelen spanning, irritatie of vermoeidheid opkomen.

Alsof stilvallen ongemakkelijk wordt.

Veel mensen denken dan:
“Ik ben gewoon slecht in ontspannen.”

Maar vaak ligt het dieper.

Zolang iemand bezig blijft, doorgaat of afleiding zoekt, blijft veel spanning op de achtergrond aanwezig.

Pas wanneer het stil wordt, kan voelbaar worden wat er al langer aanwezig was.

En precies daarom vinden veel mensen rust nemen moeilijker dan ze denken.

Niet omdat ze zwak zijn.
Niet omdat ze iets verkeerd doen.
Maar omdat hun systeem gewend is geraakt aan voortdurend bezig zijn, spanning of alertheid.

Het hoofd dat drukker wordt tijdens rust is daarom vaak geen toeval.

Juist stilte maakt zichtbaar wat normaal overstemd wordt door de drukte van de dag.

Heb je vragen of wil je een afspraak, neem dan contact op. App vrijblijvend naar 0031 628311033 of mail naar linda@spirituele-coaching.nl
Ook als je nog niet weet wat het beste voor je is op dit moment, kan je gewoon contact opnemen, dan kijk ik met je mee.

 

Leven-in-waarheid

Wanneer alles klopt en gaat stromen | Leven in je eigen waarheid

Voorbestemming

Wanneer iets werkelijk voorbestemd is, hoeft het niet bevochten te worden.
Er is geen trekken, geen duwen, geen overtuigen nodig.
Alles valt samen op een manier die niet bedacht kan worden, alleen herkend.

Wanneer het klopt met jouw waarheid,
wanneer het resoneert met jouw energie,
ontstaat er ruimte.
En in die ruimte begint het te stromen.

Niet omdat je harder loopt,
maar omdat je niets meer tegenhoudt.
Je hoeft niet eerst jarenlang te worstelen om recht van bestaan te krijgen.
Soms mag het snel gaan.
Soms mag het moeiteloos zijn.

Dat is geen toeval.
Dat is afstemming.

Wat voor jou bedoeld is, herkent jou net zo goed als jij het herkent.
De juiste mensen verschijnen.
De juiste deuren staan open.
Timing valt samen zonder uitleg nodig te hebben.

En misschien is dat wel de diepste waarheid:
je bent niet te vroeg,
je bent niet te laat.

De wereld wachtte niet op een versie die zich aanpaste,
maar op jou —
zoals je werkelijk bent.

Heb je vragen of wil je een afspraak, neem dan contact op. App naar 0031 628311033

 

gedaante

Mijn kind ziet een donkere gedaante op zijn kamer

Wat te doen als je kind iets ziet in een kamer?

Het komt best wel regelmatig voor dat kinderen iets zien zoals een donkere gedaante of een gedaante in een andere kleur of vorm in een kamer of huis. Wat kan je dan doen als ouder?
Ten eerste is het in feite heel normaal dat kinderen voornamelijk tot 8 jaar en tegenwoordig ook oudere kinderen tot 20 jaar iets waarnemen in hun kamer of in huis. Dat komt omdat kinderen nog goed in verbinding zijn met al wat er is en nog niet zoveel nadenken en in het hoofd zitten als volwassenen. Hun bewustzijn is zuiverder en daardoor nemen ze vaak meer waar dan ouderen.
Alleen is het natuurlijk best even schrikken en eng als je kind zegt dat hij/zij iets ziet op diens slaapkamer. Dat begrijp ik. Mogelijk zie je als ouder zelf helemaal niets. Voel je ook niets. En zie je angst of verdriet bij je kind. Ook kan het zijn dat je kind speelt met een onzichtbaar vriendje welke ze niet angstig of verdrietig maakt maar vrolijk. Het belangrijkste is dat je als ouder kalm blijft. Ook al neem je zelf niets waar en is je kind angstig, blijf kalm. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik, alleen jij dient toch je emoties enigszins onder controle te houden. Anders raakt je kind nog meer in de angst wat meestal negatieve gevolgen heeft. Lukt het je niet om kalm en rustig te blijven, dan kan je altijd contact met mij opnemen via whatsapp via 0031628311033 (Nederland), dan help ik je zodra ik tijd heb.
Een gedaante zoals een figuur, een wolk energie, of iets anders noemen we entiteiten. De meesten hebben wel eens van demonen gehoord, dat is 1 soort entiteit en er zijn er duizenden.
Wat je verder kunt doen is eerst vaststellen of je er zelf bang van wordt of bent. Want als dat zo is, dan kan je je kind niet helpen aangezien je dan vanuit angst gaat handelen en jouw kind voelt jouw angst. De meeste kinderen worden dan bang of banger. Dat is niet handig als het entiteiten zoals demonen zijn die zich voeden met angst en daardoor sterker worden. Als een entiteit sterk is, dan kan het jou en je kind beïnvloeden. Echter, wees enigszins gerust ajb, want er gebeuren echt niet meteen ernstige dingen zoals in de exorcisme films. Echt niet. Bij twijfels, contact opnemen.
Verder dien je niet zomaar te denken dat het een familie lid is die is overleden. Dat is lang niet altijd het geval namelijk. Wel merk ik dat de meeste ouders dat denken. Nou tegenwoordig zijn er vele andere soorten actief en dat merk ik aan het aantal toenemende afspraken in mijn praktijk. Dus het kan wel dat het een familielid is, echter wil dat ook niet altijd zeggen dat die entiteit dan positieve bedoelingen heeft.
Dan dien je niet het gesprek aan te gaan ermee als je zelf geen ervaren exorcist bent. Doe je dat met een entiteit die negatieve intenties heeft, dan geef je het kracht en dat is niet handig.
Ga geen salie gebruiken ajb, dat verergert in vele gevallen de situatie. Wel kan je palo santo branden, echter kan dat tijdelijk een opluchting geven en kan het gewoon terugkomen.
Verder wat je wel dient te doen is dus rustig en kalm blijven voor zover mogelijk en hulp inschakelen. Nu is dat nog wel een uitdaging want er zijn tegenwoordig velen die zich een medium, paragnost, expert, exorcist noemen. Dat weet ik omdat velen van mijn klanten zijn geholpen door zo iemand waardoor de problemen veel erger werden, niet overgingen, of terugkwamen. Een ervaren exorcist is al jarenlang elke dag bezig met het verwijderen van negatieve energie in welke vorm dan ook, net als ik. Er zijn er niet zoveel hoor is mijn ervaring. Elke katholieke kerk heeft als het goed is een exorcist echter die zijn lang niet allen bekwaam en niet sterk genoeg. Daarnaast duurt het soms veel te lang voor dat het probleem is opgelost.
Als het een kind is die last heeft, dan kan je vaak als moeder of als vader heel veel oplossen met mij samen zodat je kind er minder of helemaal geen last meer van heeft. Het is per kind, per situatie verschillend en anders. Het beste kan je contact opnemen om te bespreken hoe en wat, whatsapp 0031628311033 (Nederland).
Wacht niet te lang met het inschakelen van hulp om te laten vaststellen of het een negatieve of positieve entiteit betreft. Kinderen zijn zwak en worden snel te zwak om nog weerstand te kunnen bieden tegen bijvoorbeeld demonen.

 

Wil je hier meer over weten of heb je een vraag? Neem gerust contact op. 

Let-op-energie-vampieren

Let op voor energie vampieren

Let goed op voor energie vampieren

Waarschuwing: let op energie vampieren
Dat zijn mensen die bewust of onbewust, dus ze weten wel of niet wat ze werkelijk doen, jouw energie afnemen.
De laatste weken zijn er steeds meer mensen die hier last van hebben. De meesten hebben het nog niet door maar horen het van mij in de tweewekelijkse healing sessies of tijdens afspraken.
Je kunt een energie vampier niet eenvoudig herkennen. Ook kan je ze niet stoppen.
Je kunt plotselinge emoties en gevoelens ervaren zoals verdriet, paniek, woede, boosheid, haat. Want daar zit een energie vampier vol mee. Tevens kan je fysieke klachten ervaren welke je niet krijgt opgelost. En wat dacht je van plotselinge moeheid.
En vergis je niet, je komt er altijd te laat achter. Je dient eerst weer voldoende energie te hebben om jezelf er tegen te kunnen beschermen.
Het is frustrerend als je hier last van hebt. Want waarom moeten ze jou hebben?
Wel, er zijn diverse redenen. Een ervan is dat je heel veel licht uitstraalt en dat heeft een vampier nodig om te overleven.
Dus positief in feite echter is de last die je ervan ervaart verreweg van positief.
Wel is het een signaal dat je jezelf echt veel beter dient te beschermen hiertegen. Dat is waar je uiteindelijk nadat je je les hebt geleerd, dankbaar voor zal zijn.
Een energie vampier komt dus naast heel veel halen, ook iets brengen. En om dat te zien, te accepteren is een bepaalde mate van bewustwording vereist.
Hulp nodig in ervan afkomen? Maak gerust een therapie afspraak via 0031 6 283 11 033 of 0034 6 993 46 095

Neem gerust contact op. 

Je-kind-voelt-jou

Wat te doen als je jonge kind entiteiten ervaart?

Wat je het beste kunt doen lees je hier

Het is heel gebruikelijk en veel voorkomend dat jonge kinderen onder de 8 jaar entiteiten zoals overledenen, demonen en andere soorten entiteiten ervaren, ze zien, ze voelen, ze horen. In feite hebben volwassenen dat vroeger als kind op die leeftijd ook gekund en gedaan alleen hebben de meesten die informatie en herinneringen weggestopt in zichzelf.
Waarom zeg ik dit? Wel het valt me op dat er nog steeds veel ouders zijn die hun kind als die iets waarneemt heel bijzonder vinden. Dan ga je je kind een gevoel en gedachtegang meegeven dat het anders is dan anderen. Dat het iets kan wat niet normaal is, waar ze op latere leeftijd veel tot erg veel last van hebben. Dus dat is al iets wat je beter niet kunt doen.
Je dient je kind aan te geven dat het inderdaad mogelijk is dat er entiteiten worden waargenomen met 1 of meerdere zintuigen. Echter de manier waarop de ouder dit doet is het meest belangrijke.
Als de ouder zelf niets waarneemt omdat hij/zij de waarneming op jonge leeftijd heeft geblokkeerd in zichzelf, dan is de kans aanwezig dat je onzeker, onrustig en angstig wordt als ouder zodra je merkt dat je kind iets waarneemt. Deze onzekerheid, zorgen, angsten projecteert de ouder direct op het betreffende kind. Tevens ook naar de andere aanwezige kinderen als die er zijn. Door deze projectie, welke geheel automatisch verloopt en gaat, geeft het kind direct negatieve gevoelens en emoties, omdat het kind ook uitstekend de emoties, gevoelens en gedachten van de ouder waarneemt.
Daardoor komt er dan een negatieve energie te hangen omtrent de ervaring waarnemen van entiteiten/energie. Die negatieve energie maakt het kind zwakker, het maakt de ouder zwakker en als het een entiteit is met een negatieve bedoeling/intentie, wordt deze entiteit sterker en krachtiger. Dat is niet wat je wilt. Dat dien je niet te willen dat dit gebeurt.
Met andere woorden, als ouder dien je te zorgen dat je jouw negatieve gevoelens en emoties niet projecteert. Enkel ouders die voldoende correcte kennis hebben over entiteiten, weten dit en zullen in mindere mate hun negativiteit projecteren.
Stel dat jij als ouder eigenlijk niet zo goed weet wat je kind ervaart, dan kan je het kind in mijn ervaring en optiek niet goed, zonder negatieve emoties en gevoelens, uitleggen wat er aan de hand is en waarom het aanwezig is en wat het kind vervolgens het beste kan doen.
Velen zeggen als ouder: ach er is niets. Of: zeg maar dat het weg moet gaan.
Beste ouders, dat werkt geheel niet. En maakt meestal de situatie erger want wat gebeurt er als het kind naar je luistert en het wegstuurt maar de entiteit gaat niet weg. Dan gaat het twijfelen aan zichzelf en aan jou.. Dat is in de aanwezigheid van entiteiten echt een ongewenste situatie, want de entiteit wordt eenvoudig sterker en krachtiger.
Wat kan je het beste doen als ouder die geen tot onvoldoende kennis heeft over entiteiten? 
Iemand inschakelen die professioneel is en die ervaring heeft in het helpen en begeleiden van de kinderen en de ouders (ook heel belangrijk) bij de aanwezigheid van entiteiten. Want als er niets wordt gedaan aan het oplossen van de oorzaken van de aanwezigheid van de entiteit(en) dan komt het gewoon terug als het al wordt weggekregen.
Als je al wel ervaring hebt met entiteiten echter je bent toch bang dat er iets met je kind gebeurt, dan dien je hulp in te schakelen. Want je wilt jouw angst niet projecteren en overbrengen, omdat je kind anders zwakker wordt.
En zo blijven er weinig opties over. Ik weet het. Er zijn niet veel doorgewinterde experts in dit vakgebied met veel ervaring. Vele experts, merk ik aan de hoeveelheid afspraken in mijn praktijk, die wel claimen een expert te zijn, weten in mijn optiek onvoldoende en verergeren vaak de problemen.
Wat je altijd mag doen, is contact met mij opnemen. Ik ben zo helderziend, heldervoelend, helderwetend dat ik in luttele seconden weet hoe en wat en waarom, waardoor ik uitstekend in staat ben, gedegen advies te geven. Schroom niet, want je kind heeft hulp nodig als er entiteiten zijn. En je voelt zelf al wel of het helemaal goed zit of niet. Als je twijfelt of het wel goed zit, dan is dat het signaal dat er iets niet goed zit. Vertrouw je intuïtie als ouder.
Liefs Linda

 

Wil je hier meer over weten of heb je een vraag? Neem gerust contact op. 

Grenzen-worden-te-laat-zichtbaar

Waarom grenzen vaak pas zichtbaar worden wanneer ze zijn overschreden

Veel mensen denken dat grenzen duidelijk zijn. Dat je vanzelf merkt wanneer iets te veel wordt. Dat je direct voelt wanneer …

Waarom-nemen-mensen-zichzelf-niet-serieus

Waarom mensen zichzelf niet serieus nemen

Een van de meest opvallende dingen die ik in mijn werk zie, is hoe weinig mensen zichzelf werkelijk serieus nemen. Dat klinkt …

Weten-is-niet-voldoende

Wanneer weten niet genoeg is

Een van de meest voorkomende uitspraken die ik hoor, is: "Ik weet het wel." En vaak geloof ik dat ook. Mensen weten vaak …